#PoznańŚnieżka2025 – przygoda sportowa z akcją charytatywną w tle
14 czerwca @ 6:00 am - 15 czerwca @ 2:00 pm
#PoznańŚnieżka2025, czyli 270 kilometrów rowerem i 20 kilometrów pieszo w szczytnym celu.
To już 3 raz! Wyruszymy z Poznania rankiem 14. czerwca, by jadąć w profesjonalnie zabezpieczonym peletonie kolarskim, dotrzeć przed zachodem Słońca do Karpacza. Tam, po wspólnej kolacji czas na sen, by z samego rana zdobyć Śnieżkę na pamiątkowe foto.
Uwierzcie: kawa z termosu i kanapka nigdzie i nigdy nie smakuje lepiej, niż na szczycie Królowej Karkonoszy.
Po co się tak męczyć?
Sportowcom z usposobienia nie potrzeba odpowiadać na takie pytania. Ale to pytanie jest zasadne, ponieważ cała akcja ma na celu zwrócenie uwagi i wsparcie finansowe wyjątkowego domu dziecka, jakim jest Poznański SOW przy Mariackiej. Kilkadziesiąt dzieci znajduje tu schronienie przed samotną codziennością, zmagajac się nie tylko z nią, ale także innymi wyzwaniami, jak ograniczenia ruchowe, społeczne i mentalne.
Jakie jest kryterium udziału w wydarzeniu?
Po pierwsze, liczba miejsc jest ograniczona. Dopuszczalną liczbą uczestników w kolumnie kolarskiej jest 15 osób wraz z jej trenerem. Tym samym, miejsc do udziału w imprezie jest 14. Pierwszeństwo udziału mają uczestnicy poprzedniej edycji. Na potwierdzenie swojego udziału mają czas do 28.02.2025.
Dwa – koszty. Dotychczas brałem na siebie całą odpowiedzialność za pozyskiwanie sponsorów, partnerów i darczyńców, którzy pomogli zreazlizować nasz cel. W tym roku chciałbym podzielić się tym wysiłkiem. Chciałbym, aby każdy uczestnik wydarzenia był ambasadorem firmy, którą reprezentuje. Koszt takiego pakietu wynosi 1000zł netto/uczestnik.
W cenie pakietu, uczestnik otrzymuje:
– miejsce w wydarzeniu
– koszulkę kolarską, buff kolarski i pamiątkowy t-shirt
– zabezpieczenie techniczne imprezy
– koszt noclegu i wyżywienia
– wsparcie logistyczne na trasie oraz powrocie
– oficjalną grafikę do wsparcia akcji
– publikację ambasadorską w moich mediach
[Cały dochód po rozliczeniu kosztów akcji zostanie przekazany na dom dziecka]
Trzy – umiejetności. Osoba biorąca udział w wydarzeniu robi to deklaratywnie na swoją odpowiedzialność. Wiąże się to ze stanem jego zdrowia oraz „formy”, posiadanym sprzętem i umiejetnościami jazdy w grupie na poziomie co najmniej średnio-zaawansowanym.
Cztery – udział wiąże się ze zgodą na uwiecznianie wydarzenia w formie foto oraz video.
Jak było na poprzedniej edycji?
ZOBACZ FILM
Edycja 2024 w liczbach:
ilość zebranych pieniędzy: 14 000zł
ilość uczesników: 11 + 3 osoby techniczne
ilość wygenerowanego zasięgu organicznego na Linkedin: 100 000+
Partnerzy wydarzenia 2024:
BMW Smorawiński,
NewBikeDay by Smorawiński,
Mountvest Inwestycje,
Welcome Airport Services,
Salon mebli biurowych CONTRACT,
Hauraton Polska
Imex Logistics